"گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز " متشکل از شرکت ها و موسسات فعال در عرصه های مختلف تجارت، اقتصاد و فرهنگ ایران زمین است که با پیوند و به اشتراک گذاشتن توانمندی‌های هریک، مجموعه ای موثر در راهبرد برنامه های استراتزیک گروه و جاری سازی مدیریت یکپارچه را بوجود آورده اند.

در حال حاضر اقتصاد دنیا به سازمانها و موسسات جهانی در تجارت پیوسته است و این بدان معناست که موسسات و شرکت های کوچک که در خصوص فرایندهای تجاری به برندهای بزرگ  نپیوسته‌اند حق و قدرت تصمیم سازی در ساختار اقتصادی جهانی را دارا نیستند. بدین سان، بنگاه های مختلف تجاری تلاش می‌کنند برای تسریع روند جهانی شدن و استفاده از منافع آن، کنسرسیوم های تجاری را توسعه داده و جایگاهش را در اقتصاد ناحیه خود ارتقاء بخشند. 

"گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز " با بیش از 9 سال فعالیت مستمر در حوزه اقتصاد و  فرهنگ ایران اسلامی سعی داشته است همواره گامی مثبت در راستای تحقق اهداف برنامه های توسعه کشوری و سند چشم انداز 20 ساله کشوری در راستای رهنمودهای مقام عظمای ولایت و سند نهائی چشم انداز 20 ساله جمهوری اسلامی ایران بردارد و امیدوارست با یاری تمامی موسسات و سازمان ها و همیهنان در اقصی نقاط ایران سربلند و دولت خدمتگزار به این مهم دست یابد.

این درگاه اینترنتی جهت معرفی گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز راه اندازی گردیده و کلیه حقوق آن نزد "گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز" محفوظ می باشد.

نقل مطالب با ذکر منبع آزاد است.

تلفن : 22981922 021
فکس : 22938649 021

پست الکترونیک : Alborzgroup.co@Gmail.com

وب سایت : www.alborz-group-co.ir