1- پروژه گراند هتل کلاردشت :

راند هتل کلاردشت، نگینی در بهشت گمشده ایران، غرق در پناه گاه ها ابرها، در دامنه استوار علم کوه با جنگل های انبوه و رودهای خروشان و چشمه های جوشان تپه های سرسبز کلار.
سازه ای فاخر با مدرن ترین تجهیزات و امکانات، شاهکاری از مهندسی و معماری دانشمندان پارسی ، در منطقه آزاد گردشگری ، با خدمات ویژه هتلداری، سینما، مجموعه های فرهنگی ورزشی و درمانی، اماکن تجاری ...

 

2- پروژه دهکده ویلایی چناران 2

 

 

 

 

دهکده ویلایی چناران 2 ، واقع در یکی از بهترین مناطق شهر ییلاقی کلاردشت استان مازندران، در دامنه تپه های کردیچال با اشراف کامل به مناظر طبیعی، جنگل کوهدشت و شهرزیبای کلاردشت ، در شیب ملایم 7 درجه و موقعیت شمالی جهت بهره مندی واحد ها از حداکثر زمان نورگیری و در جهت بادهای موسمی واقع شده است.
طراحی ، برنامه ریزی و اجرای این پروژه توسط تیمی متشکل از مهندسان مشاور و طراح و ناظر و مشاوران حقوقی و مالی در گروه تجاری و سرمایه گذاری البرز با سرمایه گذاری بیش از سی میلیارد ریال به سفارش تعاونی مسکن علوم پزشکی سینا انجام شده است.
این پروژه در زمینی به مساحت 3140 متر مربع با 390مترمربع کاربری تجاری ،توریستی و خدماتی و 2400  متر مربع زیربنای مسکونی شامل واحدهای ویلایی دوبلکس 1 تا 4 خوابه 90 الی 200 متری با طراحی و تجهیزات مدرن و بالاترین کیفیت روز ساخته شده و بصورت مبله تحویل خریداران می گردد.
بطور خلاصه می توان ادعا کرد این مجموعه یکی از بهترین و مدرن ترین شهرک های احداث شده در شمال کشور و شهرستان کلاردشت می باشد.
آدرس پروژه کلاردشت، روبروی اسپند کلا، خیابان چناران، نبش کوچه پرستش، شهرک چناران

 

3- مجتمع اقامتی فراغتی لاله :

مجتمع توریستی تفریحی لاله در سال 1386 به همت تعاونی مسکن علوم پزشکی سینا با مساحتی قریب به 5 هکتار در محله امامزاده سه تن کلاردشت به آدرس کلاردشت، والت، بعداز امامزده سه تن، خیابان سپیداربن، انتهای خیابان پرستاران، در جهت تامین نیازهای اعضای تعاونی با سرمایه گذاری گروه البرز تهیه گردیده و هیئت مدیره منتخب مالکین مفتخر است که طی 8 سال تلاش مستمر و موثر در جهت ارائه مدیریتی مناسب بر فعالیت های شهرک توانسته است شناسنامه ای موجه برای این شهرک تهیه و آنرا در زمره یکی از بهترین مجموعه های اقامتی فراغتی شهرستان کلاردشت قرار دهد.
اعضای هیئت مدیره با مصوبه مجمع عمومی سال 1386 تشکیل گردیده و با برگزاری جلسات منظم و پیگیری امور شهرک جهت انجام خدمات عمومی تغییر کابری و تهیه طرح های امکان سنجی و توجیهی و تصویب آن در استان و شهرداری و نیز نظارت بر امر محصور نمودن کل باغ با پایه بتنی و نرده فلزی و اجرای خیابان کشی و تسطیح و شمشاد کاربری و پلاک گذاری قطعات و احداث محوطه توریستی و آلاچیق ها و چشمه آب و گرفتن پیمانکار برای انجام امور ثبتی و اخذ اسناد تفکیکی و نیز مراجعه به شهرداری و سایر نهادها جهت اخذ جواز ساخت و مدیریت بر امور مالی شهرک و همچنین استقرار نگهبان و سرایدار و باغبان و حفظ مستحدثات و اشجار و تعیین نماینده مقیم در کلاردشت جهت پیگیری امور قانونی و اداری و نیز بازدیدهای منظم هفتگی یا ماهیانه اعضای هیئت مدیره از شهرک و اخذ هزینه شارژ از مالکین و پرداخت هزینه های شهرک اقدام نموده و تاکنون تمامی کسری صندوق را از محل اخذ وام و نیز کمکهای قرض الحسنه هیئت مدیره پرداخت نموده و بصورت سالیانه گزارش کار خود را به مالکین ارسال نموده است.